Право на рекламация

Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:

  • 1. констатирани липси;
  • 2. дефекти на стоката;
  • 3. несъответствие с обявения размер;
  • 4. несъответствие с обявената търговска марка.

Рекламацията се предявява до 7 работни дни след закупуването на стоката.

При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:

  • 1. заменяне на стоката с нова;
  • 2. отбив от цената;

Чл.114 (2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя....

Чл.115 (1) Потребителят може да упражни правото си в срок от две години, считано от доставянето на потребителската стока.

Рекламации при несъответствие на стоката с договорения модел, марка, десен, размер или при установен фабричен дефект можете да предявявате като ни напишете на email: minimod@abv.bg или ни позвъните на 0884 53 45 66. Становище по предявената рекламация ще получите на email адресът си в срок до 10 работни дни. Срокът за удовлетворяване на основателна рекламация е 30 работни дни.

В срок от 7 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, като са спазени следните условия:

  • 1. Запазен добър търговски вид - опаковката не трябва да е разкъсана и повредена, трябва да е във вида, в който е получена. Стоката не трябва да е употребявана, прана, гладена, сглобявана.
  • 2. Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба и/или сглобяване.
  • 3. Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
  • 4. При замяна на стока транспортните разходи са за сметка на клиента и в двете посоки, съгласно тарифата на куриерската фирма, която избере да използва.
  • 5. В случай, че потребителят желае възстановяване на заплатената сума, тя ще му бъде възстановена в срок до 7 (седем) работни дни, считано от датата, на която сме получили стоката. Разходите за връщане на стоката до нашия офис са за сметка на купувача, както и транспортните разходи, с които е получил стоката, в случаите, в които същата е била за сметка на доставчика.

В съответствие с чл. 59 (1) от ЗЗП, в случай на невъзможност за изпълнение на поръчката поради временна липса на наличност на дадена стока, определен размер, десен или разцветка, както и в случай на забавяне на пратката поради изчакване на нов внос, нова партида от производство Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор или с писмо, като при възможност ще Ви бъдат предложени алтернативни артикули (цветове, десени) със същото качество и цена.

В случай, че настъпи каквато и да било промяна по отношение на съдържанието, стойността, условията и сроковете за доставка на направена поръчка, Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор или писмо и поръчката няма да бъде изпратена, ако не получим личното Ви съгласие с променените условия.

Най-добра
цена

Без конкуренция на българския пазар

Пазарувай Сега!

Безплатна доставка

До офис на Еконт в България за поръчки над 100 лв

Пазарувай Сега!

Гаранция за произход

Артикулите, които предлагаме са с доказан произход

Пазарувай Сега!